20 Mart 2013 Çarşamba

SEN Mİ? BEN Mİ?

Ülen bu kadar saygısız,uyuz bir o kadar da sevgisiz olmak kolaymı be?
Bir ben miyim bunu yapamayan,yani bir ben miyim bu kadar arızalı olan?
Psikoloğa gitsek acaba hangimiz dengesiz bulunuruz karşısında?
Hangimiz suçlu sayılırız hakim amcanın yanında?
Önce civatalarını gevşetmeli senin sonrada antidepresif ilaç verip ya da alkolle tetikleyip leyla yapmalı.
Çünkü başka yolu yok seninle uzlaşmaya çalışmanın.
Offf çok sıkıldım ben artık konuşamamaktan,sana derdimi anlatıp anlaşılamamaktan.
Ya benim kafayı koparmalı kökünden ya sana yeni biralar kafa koymalı yeniden.
Arkadaşım sabır bu sabır.
Bilmem ne kadar dayanır.
Ben artık bağırarak tartışmak istiyorum.
Ben artık söylediklerimin saygıyla dinlenmesini istiyorum.
Ben artık okuduğum kitap hakkında yorumlar yapıp seninle paylaşmak istiyorum.
Ben artık kahkahalar atarken sığır gibi suratsız yanımda durmak yerine  bana eşilk etmeni istiyorum.
Ben artık sinirleri alınmış bir insanla yanyana durmak istiyorum.
Ben artık gülen gözler istiyorum.
İstiyorum istiyorum da be enayi sen neden kayıtsız kalıyorsun.
Deli olan benmiyim senmi?
Hah işte son olarak bir de bunu öğrenmek istiyorum.

1 yorum: