5 Mart 2013 Salı

İÇİM FOKURDUYOR

Heyyoooo....
Delimiyim neyim?
Hava güzel,ben güzel,kafam güzel...
İşsizim,parasızım,beynimde binbir böcük dolaşıyor,bir sürü sorunla yağlı güreş yapmaktayım ama hala mutluyum.Acep neden?
Bazen olur bana böyle haller.Galiba havanın verdiği bir enerji potansiyeli bu.
Hep mutsuz olucak değiliz ya bugünde polyanna oluverelim.
Nasılsa yarın yine bürünürüm o uyuz,inatçı,mutsuz öküz görünüşüme.
Varsın bugün böyle olsun,tadına varalım hayatın.
Heyyyy patronlar bugün sizide çok seviyorum,beni işe almasanızda.
Heyyyy solucan gibi sürekli uzayıp giden sorunlarım sizi de seviyorum,beni deli edip zıvanadan çıkarsanız bile.
Heyyyyy gıcık olduğum herşey sizlere bayılıyorummmm,hiçbirinizle hoşlaşmasam bile.
Galiba bugün hayatla yolculuk yapmanın zevkine varıyorum.
Aynadaki yüz bile gülümsüyor bugün bana.Acaba bu şekilde uhumu sürsem tüm yüzüme.
O zaman hep polyanna kalırım dimi ama.
Koşasım var,zıplayasım var,kendimi denize atıp sularla boğuşasım var.
Hatta en yüksek dağın en yüksek zirvesine tırmanasım var.
Var da var...
Öküzlüğe terfi etmeden tüm bunları yapasım var.
Hemen başlamalıyım birinin ucundan yoksa gece 12 den sonra dönüşümümün gerçekleşmesi ihtimali var.
En yüksek zirvede buluşmak üzereeeeee....

2 yorum:

  1. bu paylaşımınız la benim duygularımı da dile getirmiş bulundunuz..) teşekkürler..::::::::::)

    YanıtlaSil
  2. kampet bu duygular her daim bende olmasada arada geliyorlar işte
    umarım sende sürekliliği vardır:)

    YanıtlaSil